MOŻLIWOŚCI INTRADUS START B2B

Zakres funkcjonalny

Kluczowe dane kontrahentów zawsze pod ręką

  • Rozrachunki
  • Limity kredytowe
  • Pobieranie dokumentów
  • Terminy płatności
  • Wgląd w historię dokumentów
  • Zaawansowane filtry wyszukiwania dokumentów

inTradus Start B2B prezentuje historię dokumentów kontrahenta (nie tylko tych, które powstały w wyniku zamówień internetowych, ale złożonych również drogą mailową czy telefoniczną).

W pulpicie kontrahenta, w zakładce Moje dokumenty Twój kontrahent ma wgląd w stan rozliczeń oraz widzi swoje limity kredytowe. Ma dostęp do przeglądu dokumentów (ZK, FV, WZ) czy informacji o terminie płatności. Ma również możliwość pobrania dokumentów w postaci pliku PDF.

Platforma B2B - kredyty kupieckie i limity kredytowe
Platforma B2B - aktualności i okna pop-up

Ważne informacje nie zostaną przeoczone

  • Moduł aktualności
  • Okna pop-up

W każdej chwili możesz opublikować newsa, który Twoi kontrahenci odczytają po zalogowaniu do platormy B2B. Wyświetlaj informacje w formie okna pop-up lub jako artykuł umieszczony w sekcji newsów na stronie głównej. Artykuły możesz oznaczać kategoriami, co pozwala na ich uporządkowanie oraz pomaga klientom zorientować się, czego dotyczy informacja (np. kategoria produkty, wydarzenia, wyprzedaże itp.). Kategorie tworzysz dowolnie – dopasowując system do swojego biznesu i jego specyfiki.

Od teraz nikomu nie umknie informacja o zmianie terminu dostawy, ważnych targach na jakich pojawi się Twoja firma czy okresach urlopowych.

Proponuj indywidualną politykę cenową bez obaw, że nad nią nie zapanujesz

  • Integracja z inDodatki Indywidualne Ceny
  • Indywidualne polityka cenowa dla kontrahentów

inTradus Start B2B pomoże Ci zapanować nad najbardziej zaawansowaną polityką cenową. Dzięki integracji
z programem inDodatki – Indywidualne ceny dla Subiekta GT lub z rozszerzeniem inDodatki NAV – Indywidualne ceny dla Navireo
, zawsze wystawiasz dokumenty ze spokojem. Indywidualne ceny Twojego kontrahenta zostaną uwzględnione.

Twój klient, po zalogowaniu do platformy B2B, również widzi swoje ceny i może składać zamówienia widząc obowiązującą go politykę cenową.

Platforma B2B - karta produktu
Platforma B2B - miękka windykacja należności

Pozwól platformie egzekwować płatności za Ciebie

  • Komunikaty o zaległych płatnościach
  • Możliwość uruchomienia blokady zamawiania

Moduł miękkiej windykacji przypomni Twoim kontrahentom o nieopłaconych dokumentach, a jeśli chcesz, nałoży również blokadę daleszego zamawiania do czasu uregulowania zaległych należności.

Zwiększaj sprzedaż proponując zamienniki lub akcesoria dodatkowe

inTradus Start B2B wyświetli kontrahentom towary powiązane lub podobne do aktualnie oglądanego produktu. Dzięki temu masz szansę na to, że koszyk zakupowy powiększy się np. o dodatkowe akcesoria lub (np. w razie braku na magazynie danego towaru) inny produkt z tej samej kategorii.

Moduł miękkiej windykacji przypomni Twoim kontrahentom o nieopłaconych dokumentach, a jeśli chcesz, nałoży również blokadę daleszego zamawiania do czasu uregulowania zaległych należności.

Platforma B2B - produkty powiązane i podobne
Platforma B2B - zgodna z SEO

Zwiększaj grono kontrahentów

  • Dwa tryby pracy platformy - katalog produktów lub system zamknięty
  • Wykonana zgodnie z wytycznymi SEO
  • Walidacja numeru NIP przy rejestracji
  • Formularz rejestracji z automatycznym utworzeniem kartoteki kontrahenta w Subiekt GT/Navireo

Platforma B2B jest przygotowana tak, aby dobrze pozycjonowała się w wyszukiwarkach internetowych, dzięki czemu Twoja oferta może dotrzeć do szerokiego grona kontrahentów. 

inTradus Start B2B umożliwia publikację pełnego katalogu towarów, co ma pozytywny wpływ na SEO, ale informacje o cenach i stanach magazynowych są ukryte i dostępne dopiero po zalogowaniu. 

Jeśli platforma nie ma być prezentowana publicznie, możliwa jest również konfiguracja, w której katalog produktów jest ukryty. W tym przypadku widoczne jest jedynie okno logowania i rejestracji do systemu B2B. Indeksowanie witryny w wyszukiwarkach również może zostać zablokowane.

Decyduj o kolejności produktów na listach

Towary na listach są zwykle sortowane w konkretnej kolejności. Jeśli masz pozycje asortymentu, które koniecznie chciałbyś pokazywać na samej górze listy, niezależnie od sortowania jakie jest przyjęte dla platformy – w inTradus Start B2B masz taką możliwość. 

Wpływaj na sprzedaż swoich najlepszych, sprawdzonych towarów, pokazując je kontrahentom w pierwszej kolejności.

Platforma B2B - kolejność towarów na listach
Platforma B2B - moduł handlowca

Pozwól handlowcom wspierać klientów w zamawianiu

  • Składanie zamówień w imieniu klienta
  • Oznaczanie zamówień złożonych przez handlowca w imieniu klienta
  • Możłiwość logowania na konta, dla których handlowiec jest opiekunem

Moduł handlowców pozwoli Twoim pracownikom zalogować się na konto klienta i złożyć w jego imieniu zamówienie. Jest to przydatna opcja w momencie, kiedy handlowiec odwiedza kontrahenta w jego siedzibie i podczas rozmowy może skomponować dla klienta zamówienie na jego koncie. 

Moduł handlowców sprawdza się również w przypadku klientów, którzy mają niechęć do nowych technologii i mimo wszystko wolą, by ktoś złożył takie zamówienie za nich. 

Handlowiec widzi tylko konta klientów, dla których jest opiekunem. Może podejrzeć stan rozliczeń i przejrzeć dokumenty klienta logując się na jego konto.

Twórz wiele kont dla kontrahentów

inTradus Start B2B pozwala na tworzenie wielu kont dla kontahenta w 2 modelach:

1. Wiele kont do jednej kartoteki kontrahenta – zarządzanie kontami odbywa się po stronie panelu administracyjnego. Do jednej kartoteki kontrahenta przypisanych może być wielu użytkowników. Np. kilku pracowników może składać zamówienia w imieniu firmy.

2. Osobna kartoteka dla płatnika, wiele kartotek dla odbiorców – zarządzanie użytkownikami odbywa się po stronie ERP. Każdy użytkownik przypisany jest do osobnej kartoteki kontrahenta w ERP, możliwe jest przypisanie innej kartoteki płatnika do wielu kartotek odbiorców.

Dzięki wielu kontom, Twój kontrahent ma większą elastyczność pracy, a dodatkowo może wskazać płatnika, na którego generowane będą dokumenty.

Platforma B2B - wiele kont kontrahentów
Platforma B2B - atrybuty do towarów oraz pliki PDF

Dodawaj atrybuty i pliki PDF do towarów

  • Atrybuty dla towarów
  • Definiowanie grup atrybutów
  • Dodawanie plików PDF do produktów

Wszystkie dane techniczne możesz zaprezentować w przejrzystej i responsywnej tabeli na stronie produktu. Zarządzanie tymi danymi odbywa się po stronie panelu administracyjnego, gdzie możesz tworzyć szablony tabel, a później przypisując taki gotowy szablon do produktu, uzupełnić poszczególne parametry.

Możesz udostępnić również pliki PDF z informacjami technicznymi czy instrukcjami na temat konkretnych produktów, które klient może pobrać na swój komputer lub wydrukować.

Zobacz demo lub umów się na darmową prezentację online

Bitnami