Wymagania

Sprawdź czy Twoje aktualne oprogramowanie spełnia wymagania platformy inTradus Start B2B

Baza SQL programu Subiekt GT lub Navireo

Do funkcjonowania systemu wymagany jest dostęp do bazy SQL programu Subiekt GT lub Navireo, czyli zazwyczaj serwera, na którym system ten jest zainstalowany. Mechanizm synchronizacji systemu inTradus funkcjonuje jako usługa systemowa Windows i wymaga instalacji na serwerze z bezpośrednim dostępem do bazy danych.

Windows w wersji posiadającej aktywne wsparcie

Producent oprogramowania Windows – firma Microsoft, udziela wsparcia dla każdego ze swoich systemów operacyjnych w wersji od Windows 7 w górę. Starsze wersje bez wsparcia, jak np. Windows XP lub Windows Server 2003, nie będą obsługiwane.

Uprawnienia administratora systemu

Do działania, usługa potrzebuje uprawnień administracyjnych. Należy posiadać dostęp do konta z takimi uprawnieniami.

Microsoft SQL Server w wersji 2008 R2 (minimum)

Standardowo, bezpłatna wersja Microsoft SQL Server dostarczana aktualnie wraz z systemem Subiekt GT to 2014, co gwarantuje zgodność systemu inTradus z tym wymaganiem. 9 lipca 2019 firma Microsoft zakończy wsparcie dla systemu SQL Server 2008 R2, co spowoduje zmianę minimalnych wymagań inTradus na wersję 2012 – należy zawczasu podjąć odpowiednie kroki i zaktualizować system, jeśli nadal posiadają Państwo wersję 2008 R2.

Subiekt GT lub Navireo w aktualnej wersji

System inTradus Start B2B wymaga posiadania aktualnej wersji systemu Subiekt GT lub Navireo. Za każdym razem, kiedy pojawiają się aktualizacje dla posiadanego systemu należy mieć na uwadze, że system inTradus będzie do nich dostosowywany i aktualizowany. Oznacza to, że posiadanie starszych wersji nie będzie gwarantowało prawidłowego działania systemu inTradus.

inDodatki wymagane do działania systemu inTradus

System inTradus niejednokrotnie korzysta z programów z linii inDodatki (jest to specyfika konkretnego wdrożenia – niektóre realizacje wymagają dodatków dla zapewnienia oczekiwanych przez klienta możliwości). Podczas aktualizacji systemu wysyłamy informację jakie wersje dodatków zintegrowanych z systemem inTradus Standard B2B należy posiadać, aby system zapewniał stabilne i prawidłowe działanie.

Przeglądarka internetowa w wersji, na której system był testowany

Dla prawidłowego wyświetlania systemu niezbędna jest przeglądarka internetowa w wersji nie starszej niż 2 miesiące od daty wykonywania prac lub najnowszej.

System inTradus z każdą wydaną wersją i wykonywaną aktualizacją jest testowany przy użyciu następujących przeglądarek internetowych:

PrzeglądarkaWersja desktopowaWersja mobilnaAutomatyczna
aktualizacja
Google Chrome
Mozilla Firefox
Microsoft Edge
Safari
Internet Explorer 11

Dodatkowe możliwości

Integracja z programem Indywidualne ceny

inDodatki: Indywidualne ceny to program pozwalający użytkownikom Subiekta GT oraz Navireo w sposób kompleksowy zarządzać cenami i rabatami dla swoich kontrahentów. Program jest zintegrowany z platformą inTradus Start B2B. Chcąc korzystać z tego dodatku, należy go zakupić dodatkowo (cena systemu inTradus Start B2B nie obejmuje tego rozwiązania).

Plusy dla Subiekta GT

Posiadanie Plusów dla Subiekta GT usprawnia pracę z systemem inTradus i zapewnia dodatkowe możliwości:

MechanizmRozwiązanie Dodatkowe możliwości systemu inTradus
4 statusy składania zamówienia – oparte na flagach Plus do Subiekta:
• czerwony
• zielony
Posiadanie Plusa pozwala na korzystanie z dodatkowych statusów do zamówienia.
Bez Plusa system nadaje statusy automatycznie i są to statusy: zapisane, zrealizowane.
Wielokontowość oparta na osobnej kartotece dla płatnika i wielu odbiorców Plus do Subiekta:
• dowolny
Posiadanie Plusa pozwala na korzystanie z wielokontowości opartej na osobnej kartotece dla płatnika i wielu odbiorców.
Prostszy sposób wyboru statusu oraz języka użytkownika Plus do Subiekta:
• dowolny
Posiadanie Plusa ułatwia pracę – można korzystać z list wyboru przy określaniu statusu lub języka użytkownika. To wygodniejsze niż manualne wprowadzanie danych.
Prostszy sposób wyboru produktów powiązanych i podobnychPlus do Subiekta:
• dowolny
Posiadanie Plusa ułatwia pracę – można korzystać z list wyboru przy określaniu jakie produkty są powiązane/podobne. To wygodniejsze niż manualne wpisywanie symboli towarów lub ciągów znaków.

Gestor GT

W przypadku posiadania Gestora GT, system inTradus Start B2B może wyświetlać adres e-mail opiekuna przypisanego do kontrahenta na pulpicie użytkownika. System inTradus wyśle również dodatkowe potwierdzenia złożonego zamówienia do opiekuna, jeśli jego klient takie zamówienie złoży.

Szukasz indywidualnego rozwiązania

zaprojektowanego specjalnie dla ciebie?​

Bitnami