fbpx

MOŻLIWOŚCI INTRADUS START B2B

Wsparcie techniczne

W ramach opłacanego abonamentu za system B2B masz prawo do podstawowego wsparcia technicznego, na które składa się baza wiedzy, materiały instruktażowe oraz możliwość kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku wystąpienia problemów z działaniem systemu B2B.

BAZA WIEDZY I FAQ

Nasi klienci otrzymują dostęp do informacji o platformie i odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

MULTIMEDIA

Tworzymy również instrukcje wideo, które wspierają klientów w sprawnym zarządzaniu platformą. 

WSPARCIE TECHNICZNE

Wsparcie serwisowe świadczymy zarówno telefonicznie, jak i drogą mailową. 

Możliwości platformy B2B - grafika opiekun klienta

Opiekun klienta

Przez pierwszy miesiąc od uruchomienia platformy możesz korzystać z pomocy opiekuna Twojego wdrożenia, który rozwieje wątpliwości, doradzi, pomoże jeśli pojawią się problemy związane z konfiguracją platformy.

Będzie Cię również wspierał w komunikacji z innymi podmiotami, które będą brały udział we wdrożeniu (zwłaszcza, jeśli zarządzanie i opiekę nad serwerem, na którym zainstalowany jest Subiekt GT lub Navireo oddałeś w ręce swojego partnera IT).

 

Monitoring przesyłania danych

W ramach abonamentu zapewniamy Ci również stały monitoring przesyłania danych między Subiektem GT/Navireo, a systemem B2B.

Codziennie obserwujemy pracę wszystkich naszych platform i jeśli tylko pojawi się problem – kontaktujemy się z klientami i rozwiązujemy problemy na bieżąco. Możesz liczyć na nasze wsparcie w tym temacie niezależnie od wybranego pakietu.

Dodatkowe wsparcie

Zdarzają się sytuacje, kiedy inTradus nie działa prawidłowo w wyniku konfliktu z innym oprogramowaniem, które działa u klienta (lub zostało zainstalowane w późniejszym czasie), a również jest zintegrowane z Subiektem GT lub Navireo.

Czasem problemem może być również konfiguracja serwera, na którym zainstalowany jest Subiekt GT/Navireo lub nieaktualne, niewspierane oprogramowanie.

Zawsze chętnie pomagamy w rozwiązywaniu tych złożonych problemów, jednak jest to wsparcie, które wykracza poza standardowe usługi, które obejmuje wdrożenie i miesięczny abonament. Są one wykonywane za dodatkową opłatą i rozliczane godzinowo wg opłat cennikowych (180 pln netto/h).

Realizacja tych działań wymaga również umówienia się na dogodny dla obu stron termin ich wykonania.

Gwarancja sprawnej sprzedaży

ico-sync

STABILNA WYMIANA DANYCH

Automatyczna wymiana danych między systemem ERP (Subiekt GT lub Navireo), a platformą B2B, która odbywa się co 2 min.

ico-info

INTEGRATOR

Bezpieczne i sprawdzone rozwiązanie, zapewniające płynny przepływ oraz szeroki zakres integrowanych danych. Stale rozwijane i działające w ponad 200 wdrożonych systemach.

STAŁY MONITORING

System stałego monitoringu wszystkich platform gwarantuje szybką i skuteczną reakcję serwisową w przypadku wystąpienia problemu.

Bitnami