Cennik

Start 1

Na dobry początek

299 PLN netto / miesiąc
  • do 5000 produktów
  • Bezpłatne aktualizacje
  • do 100 zamówień miesięcznie
  • 15 GB powierzchni na serwerze
  • Podstawowe wsparcie techniczne
  • Integracja z Subiekt GT, Navireo

Start 2

Optymalne rozwiązanie

399 PLN netto / miesięc
  • do 10 000 produktów
  • Bezpłatne aktualizacje
  • do 500 zamówień miesięcznie
  • 25 GB powierzchni na serwerze
  • Podstawowe wsparcie techniczne
  • Integracja z Subiekt GT, Navireo

START 3

Profesjonalne narzędzie

599 PLN netto / miesiąc
  • BRAK LIMITU produktów
  • Bezpłatne aktualizacje
  • BRAK LIMITU na liczbę złożonych zamówień
  • Powierzchnia serwera dostosowana do potrzeb*
  • Podstawowe wsparcie techniczne
  • Integracja z Subiekt GT, Navireo

* Powierzchnia na serwerze oznacza całkowitą powierzchnię dyskową do dyspozycji dla konkretnej instancji. Więcej informacji poniżej.

Szczegółowy opis możliwości w każdym pakiecie

FunkcjaStart 1Start 2Start 3
Prezentowanie historii dokumentów, stanu rozliczeń, limitów kredytowych, terminów płatności.

Moduł aktualności
Obsługa wielu magazynów
Obsługa statusów zamówień i automatyczna wysyłka e-mail
Tagi produktów (czasowe, stałe)
Moduł SEO oraz dostosowanie kodu pod wyszukiwarki
Obsługa zaawansowanej polityki rabatowej i cenowej (przy zakupie dodatku indywidualne ceny i poziomy cen)
Integracja z Google Analytics
Miękka windykacja należności
Produkty powiązane i podobne
Ranking produktów
Data planowanej dostawy produktów niedostępnych
Dodawanie plików do produktów
Znak wodny
Moduł handlowca
Pobieranie dokumentów w pliku PDF
Możliwość wprowadzania zmian graficznych
Maskowanie asortymentu
Obsługa wielu walut
Opcja tłumaczenia systemu na wiele języków - Google Translator
Obsługa wielu wariantów produktów
Atrybuty towarów
Tworzenie wielu kont użytkowników dla kontrahenta
Określenie płatnika dla kontrahenta
WYBIERZ WYBIERZ WYBIERZ

Powierzchnia na serwerze

Powierzchnia na serwerze oznacza całkowitą powierzchnię dyskową do dyspozycji dla konkretnej instancji. Jest ona dzielona pomiędzy:

  • pliki systemowe systemu operacyjnego Linux,
  • dane bazy danych, synchronizowanej z systemem ERP przez aplikację inTradus – Replicator oraz zawierającej dane uzupełniane przez Klienta w PA inTradus i wprowadzane przez Klientów we front-endzie systemu, jak również inne dane autogenerowane, logi, statystyki, etc. Rozmiar samej bazy danych nie jest w żaden sposób limitowany,
  • dane binarne systemu – w tym dane synchronizowane z systemu ERP (jak np. zdjęcia towarów, czy obrazy PDF dokumentów), oraz dane wprowadzane bezpośrednio przez Klienta przez Panel Administracyjny inTradus,
  • dane pomocnicze, potrzebne do funkcjonowania systemu B2B – w tym np. automatycznie generowane i aktualizowane miniatury zdjęć towarów w różnych wymiarach, potrzebne do sprawnego i efektywnego ich wyświetlania w różnych miejscach systemu i na różnych urządzeniach, jak również np. pliki logów dostępowych czy logów błędu, służące do analizy i utrzymania systemu,
  • kopie zapasowe bazy danych systemu, przechowywane do 7 dni wstecz,
  • ewentualne inne, dodatkowe, wymagane do poprawnego funkcjonowania systemu dane, niemieszczące się w powyższych kategoriach.

Szukasz indywidualnego rozwiązania

zaprojektowanego specjalnie dla ciebie?​

Bitnami